Soalan Ramalan SPM 2009




Soalan ramalan 2009 ditutup. Akan datang, dibuka soalan ramalan SPM 2010.

Spot Question 2009 closed. Coming soon, open for spot question SPM 2010.

43 thoughts on “Soalan Ramalan SPM 2009

  1. jem

    perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.sejarah btl pulak.
    nyesal tak bkak web ni mlm tu.
    ape pn.bertawakal semoga keptsn sejarah ku baik.amin…

    Reply
  2. aina

    weit!
    nk soklan spot bg pai..!
    iut!
    npe la bru jmpe dis blog 2day?
    sume soklan y spot nk sme ngan soklan spm
    frust,………..

    Reply
  3. mira

    sya slalu gak buka web ni tpi x prnah jmpa pun soalan ramalan ni….bru buat kot….. 🙂 anyway camna nak muat turun soalan ramalan yg lain…

    Reply
  4. heei...

    heii….mane ade sbijik la….sej, bio sume ni kuar lepas abis spm subjek tu a….cth: sej & bio tu kuar kt web ni lepas kte da abis exam la…..xkn x prasan koott….

    Reply
    1. admin

      Ni semua bukti ramalan berbayar tepat, sebab tu sebijik. Mestilah semua ramalan ini letak selepas semua orang jawab kertas SPM itu. Kalau nak yang berbayar, mestilah bayar. Bila sudah tepat, saya baru letak di sini menunjukkan kerugian orang yang tidak mendapatkan yang berbayar. Harga ramalan sebenar RM200 dijual oleh peramal terkenal, masuk surat khabar pulak tu.

      Reply
  5. nur atikah

    ha… ni saya nak bagi tahu kalau ada soalan ramalan jagan lupa letak dekat sini tau yelah senang nak cari kertas soalan ramalan x adalah susah.kalau dah jawab kertas soalan ramalan degan betul letak lah .saya akan bayar kertas soalan ramalan.mesti kena bayar kalau tak saya x dapat nak periksa.korang x ada soalan ramalan ke kalau ada tolonglah kaci sikit.sikitpun takpa janji saya dapat jawab kertas soalan ramalan.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *